Wednesday, March 23, 2011

V5 (Volume5) - Tak Pernah

Album: Destinasi
Tahun: 2003


Benarkah hidup mu tak menyalahi cinta
Ku tahu tak berani kau
Kasih ku sedari
Juga ku perdayakan cinta ku
Untuk mu kasih

Ku sedar semuanya salah ku
Biar ada cinta wooh...
Biar ada rindu mu

Benarkah hidup ku
Menyinari cinta mu kasih ku
Aku tak berani
Namun tak pernah rindu
Biarpun aku tahu cinta ku
Tiada lain

Ku sedar semuanya salah ku
Biar ada cinta wooh...
Biar ada rindu

( 1 )
Aku tak pernah jatuh cinta
Kepada diri mu
Untuk diri ku mengenal rindu
Aku tak pernah jatuh cinta
Untuk kali ini
Bersama diri mu oh sayang ku

Benarkah hidup ku
Menyinari cinta mu kasih ku
Aku tak berani
Namun tak pernah rindu
Biarpun aku tahu
Cinta ku tiada lain

Oh... u...Yeah... oh... yeah... yeah...

( ulang 1 )

Aku tak pernah jatuh cinta
Buat pertama kali
Untuk ku mengucapkan pilu ku uu… ( hanya cinta ku )
Oh… benar hati mu
Aku tahu kau akan di sini
Oh… di sini

Benarkah hidup mu tak menyalahi cinta
Ku tahu tak berani kau
Kasih ku sedari
Juga ku perdayakan cinta ku
Untuk mu kasih

No comments:

Post a Comment