Thursday, May 19, 2011

Real X - Segar Dalam Ingatan

Album: Real X
Tahun: 2004


Aku yang masih segar dalam ingatan
Mengiringi hidupku yang kesepian
Lama mungkin akan aku turutkan
Jika perlu terus aku perjuangkan

Bila larut
Malam yang menjadi saksinya
Oh demikian halus ciptaan ini
Makin terang di dalam satu rasa

Kita yang masih
Berlari tanpa beriringan
Lama mungkin aku dipertuankan
Lamanya mungkin akan ditentukan hey yeah...

( 1 )
Tak perlu takut kemungkinan yang datang
Jika ribut pasti juga ada tenang
Lama mungkin hidup dipersimpangan
Lambat laun nanti aku ketahuan (ohh...)

( 2 )
Telah ku lalu
Mata yang menjadi kerdipan yeah yeah yeah yeah yeah...
Setiap insan punya nyawa yang tersendiri
Terokai hidup dengan nyata ada

( 3 )
Kita yang masih
Terapung bagai di awangan
Penantian tetap ada dalam tangan
Kepastian... kemungkinan... hey yeah...

( ♪ ♪ ♪ )

( ulang 1, 2, 3 )

No comments:

Post a Comment