Monday, May 23, 2011

U.K's - Pahit Akan Manis Akhirnya

Album: Tajam Menikam
Tahun: 1995


Puas aku mencuba menepis semua dugaan
Malah ada yang anggap aku lupa daratan
Peritnya aku lalui kemelut yang panjang
Hingga ke saat ini ku tidak ketentuan

Wanita manakah sanggup berkongsikan kasih
Walau madu bagiku tapi hempedu bagimu
Terkadang harus terima suratan dariNya
Tidak salah kalau kasih dibahagi seadilnya

( 1 )
Telah... kufikir sedalamnya
Untuk membuat keputusan
Harus aku berterus terang
Jujur dalam perbuatan

( 2 )
Dan... jatuh airmataku
Mendengar pengakuan ikhlasmu
Sanggup bersaudarakan dia
Walau hakikatnya hatimu terluka...

( ♪ ♪ ♪ )

( ulang 1, 2 )

Mungkin suatu hari
Sembuhlah luka
Dan kembali ceria
Walau hati aku ini
Milik engkau dan dia

Dan kembali ceria
Walau hati aku ini
Milik engkau dan dia

No comments:

Post a Comment