Thursday, October 14, 2010

Natures - Lafaz Cinta

Album: Lafaz Cinta
Tahun: 1999


Tiba saatnya
Aku melafazkan
Kata-kata cinta dari bibir ku
Walaupun pernah dulu aku menyatakan
Cinta ku hanya untuk diri mu sayang

Berikanlah aku secebis harapan
Agar dapat aku terus menyayangi mu
Hulurkanlah aku tangan untuk ku sambut
Moga kita akan bersama

Yang aku pinta kasih dan sayang mu
Untuk mengisi sudut hati ku
Yang kau berikan hanya janji cinta
Yang masih tidak pasti buat diri ku

( 1 )
Sayang ( sayang )
Sudilah kau terima hati ku ini
Sayang ( sayang )
Hadirlah kau di dalam hidup sepi ini
Sayang ( sayang )
Usahlah kau menolak cinta ku lagi
Kau ubatilah luka-luka hati ku
Kau sinarilah hidup ku dan hidup mu
Tiada lain yang aku impikan
Hanya lafaz cinta dari mu

( ♪ ♪ ♪ )

( ulang 1 )

Hanya lafaz cinta dari mu….
Hanya lafaz cinta dari mu….
Hanya lafaz cinta... dari mu….

No comments:

Post a Comment