Thursday, October 14, 2010

Scan - Kau Dipaksa Aku Terpaksa

Album: Jelas Terlihat
Tahun: 1996


Hati siapakah mampu menahan rasa terkilan
Setelah percintaan di hujani halangan
Sia-sialah aku berkorban selama ini
Andai diri mu tak mampu aku miliki

Pernah jua ku terluka di hiris belati tajam
Walaupun rasa pedih masih mampu ku menahan
Tapi kini aku luka erti luka perasaan
Walaupun tak berdarah bisa buat aku gundah

Ku tahu cinta mu amat kuat untuk diri ini
Namun tak memberi erti
Jurang pemisah di antara kita
Makin hampir ketara

( 1 )
Hina sangatkah aku pada pandangan keluarga mu
Hingga sewenang tohmahan di lemparkan
Engkau hanya bisu melihat aku
Yang bermatian seorang menepis hinaan

( 2 )
Oh kasih... andai ini kesudahan
Ikhtiar ku tiada lagi
Walau kita saling sayang
Terpaksa ku undur diri
Agar tiada pihak terluka kerna kita

( ♪ ♪ ♪ )

( ulang 1, 2 )

Kau di paksa lupakan aku
Dengan rela kau menurut
Ku terpaksa lepaskan mu
Walau sayang ku bertaut

No comments:

Post a Comment